lördag 14 januari 2012

Min lördag...

Idag har det varit full ös hela dagen.
Kajsa och jag började med att kör ut till stallet och ge hästarna frukost hö,
sedan till butiken och REA märka.
Under dagen har vi träffat många underbara människor i butiken, alltid lika glada och trevliga.
Tänk vilken underbart fin butik jag har förmånen att vara ägare till.
När man tänker tillbaka så har jag även skapat en hel del vackra kläder i lin genom åren.
Jag är så tacksam över att få skapa och jobba med det jag tycker är roligt och brinner för.

Innan jag körde hem var det dags för eftermiddags hö, vi har stallhelg denna helgen.
Det är så skönt och avstressande att vistas med dessa underbara djur, jag njuter i fulla drag.

Hoppas ni kära vänner också har haft en underbar dag.

Lotta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar