söndag 9 september 2012

Äntligen...

Det har varit en sommar som inte blev riktigt som jag förväntade mig.
Tyvärr har detta gått ut över bloggen men nu sätter vi fart igen.

Idag har jag varit på loppis och fyndat en hel del, det visar jag i morgon.

Efter loppisen kom en vän hem till oss och fotograferade Kajsa min dotter,
hon har fått förmånen att vara med i ett projekt och behövde bilder.
Jag får berätta mer om detta senare i höst det är lite hemligt ännu,
men det handlar om de plaggen hon designat i lin.....

Här är lite bilder som jag tog...
 Bilderna på min vackra dotter är tagna på Ekenabben en sumpskog som benämns som Sveriges enda "regnskog". Nu har det ju regnat väldigt sparsamt så det var inte så sumpigt idag.

Det är trevlig att vara tillbaka igen.

Ha en underbar vecka mina vänner.
Kram Lotta



2 kommentarer:

  1. Hej
    Jättevackra bilder & kläderna se underbara ut:)
    Hoppas du mår bättre min vän.

    Kramar om
    Birgitta.

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt fina bilder
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera