torsdag 31 maj 2012

Vinn en TYRA!

Gud vad tiden går......
Jag har haft fullt upp i butiken och det är jätte roligt,
vilka fantastiska människor det finns.
Goa söta rara kunder hela dagarna.

För någon vecka sedan budade jag in en otroligt vacker skyltdocka till butiken.
Tog en bild här från sidan, det är inte lätt att fotografera ett skyltfönster...
 Sen till tävlingen, tänkte lotta ut min favorit tunika/klänning TYRA.
Underbar linne klänning enkel och vacker.
Så här gör du:
1 LOTT om du skriver om ditt favorit linne plagg.
+ 1 LOTT om du gillar Kläddilin på Facebook, eller Bloglovin
+ 1 LOTT om du länkar med tävlingsbilden i din blogg eller delar på FB. 

Skriv i kommentaren på bloggen hur många lotter du tar och
om du inte har någon blogg så skriv din mail adress oxå.
Så når jag dig om du skulle vinna :)

Vem som vinner meddelas här i bloggen den 20 juni!
Lycka till alla kära vänner.

Kram Lotta
  



18 kommentarer:

  1. Hej
    Tar 3 lotter...

    Mitt bästa linne plagg är Birka byxorna,älskar dessa byxor !!! Har olika färger,som jag mixar & matchar till allt ... Finns ingen skönare byxa tycker jag :)
    Håller nu tumme & tå och hoppas på tur.

    Min mailadress:busan6till@hotmail.com

    Kram
    Birgitta.

    SvaraRadera
  2. Mitt favoritlinneplagg är nog en västklänning/tunika eller min linnejacka. Jag har delat på FB och vill ha 3 lotter. TACK!

    SvaraRadera
  3. Favoritlinneplagg är min ljusblå sommarklänning. Gillar på FB och vill ha 2 lotter tack.

    gunilla@bitspin.net

    SvaraRadera
  4. Åh, så vacker Tyra-tunika! Den önskar jag mig.... Den påminner om en kortare som jag köpte hos dig förra sommaren. Den och lilla jackan i samma stil stormtrivs jag i och har fått många positiva kommentarer om. De är mina absoluta favoriter! Jag gillar och delar på FB så fler kan njuta... därför önskar jag 3 chanser. Synd att jag har 12 mil till butiken, men kommer snart inom ändå. :)

    ingridleppanen@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej underbara butiq :)
    Mitt favoritplagg är ett par Linnebyxor från Masai jag köpte förra året, de passar till precis allt! Såklart jag vill vara med o tävla om den fantastiska tunikan och tar även jag alla tre chanserna :) Även jag har 12 mil till affären men haft turen att ha en son pluggande på Musiklinjen Furuboda så besök har kunnat ske.
    Nu viker jag in mina tummar till den 20 Juni
    Kram kram
    Lotta Th Helsingborg

    SvaraRadera
  6. Hm ... skrev ju fel i mitt inlägg innan.
    Menar förstås Barka byxan & INTE Birka !!!

    Ps. Gillar gör jag redan & har även delat Ds.

    Kram igen
    Birgitta.

    SvaraRadera
  7. Å, vad svårt. Favoritplagg i lin ... jag älskar ju tunikor i lin, gärna med broderi och spets. Under mina tunikor bär jag ofta ett matchande långt linne med spets i nerderkant.

    Jag gillar och delar på FB, så tre lotter skulle jag vilja ha. Håller tummarna nu. :)

    Kram
    Jenny
    arrakk@telia.com

    SvaraRadera
  8. Jag tar tre lotter. Delat och gillat på Facebook! Mitt favoritlinneplagg har jag ännu inte fått uppleva dessvärre. Däremot har jag ett par ljuvliga gardiner i beige linne och spets:-) älskar dem! Favoritlinneplagget som jag ännu inte äger är en klänning som faller vackert och ledigt med fina spetsdetaljer;-) väldigt vacker och jag skulle älska att ha en sådan!
    /annparkstad@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Min absoluta favorit är TALLIN, helst en i naturfärg och en i lime (=en lott). Har lagt upp länk på min FB-sida, delat på Fejan och gillar! Jag tar också TRE lotter.
    //Inga-Lis i Borlänge med linnekjol och tunika

    SvaraRadera
  10. Mitt favortlinneplagg just nu är ett par mammelucker som de på bilden, dessa är det enda linneplagg som jag fortfarande kan ha trots att jag gått ner 36 kg i vikt. Skulle vara trevligt att prova att ha kläder från KläddiLin med min nya figur ;o)
    3 Lotter tack då jag gjort allt som stod ovan.
    //Karin Kristianstad karin.margareta@comhem.se

    SvaraRadera
  11. Min äldsta och första favorit linneklänning kom från Yllet på Gotland och jag köpte den 1992. På den tiden var det inte så vanligt med linne som nu och rätt svårt att få tag på snygga linnekläder.
    Klänningen var ärmlös som din Tyra klänning och naturfärgad. Jag har burit klänningen i alla möjliga olika sammanhang, på alla typer av fester och alltid känt mig fin.

    För något år sedan blev klänningen färgad i en ljus terracottafärg och förra året riktigt eldigt orange för att passa på ett Bollywood bröllop.

    Nu känner jag mig redo för en ny följeslagare och nya klänningsäventyr....

    3 lotter please!

    Kristina Höijer

    willenda7@gmail.com

    SvaraRadera
  12. mitt favvo plagg var linnebyxor jag köpt just här hos er . jag använder dem till allt . jättefina till mina itaienska smockasinstövlar med massa pärlbroderi på . nu skulle denna tunikan passa utmärkt till dem .
    kram
    anna

    3 lotter.
    annabenvil@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Tyra-tunikan är helt i min smak!
    Mitt favoritplagg är linnetunika eller klänning. Gärna i linnemodell upptill och med lite vidd nertill.
    Skulle passa väldigt fint med en ljus tunika till sommaren!
    3 lotter till mig för kommentar, gillar på facebook och delar på FB!

    SvaraRadera
  14. Svårt att välja favoritplagget, men det får nog bli en jeansblå tunika som jag köpt här i Norrköping med fickor och trekvartsärmar.
    Gillar på FB och har delat bilden på FB.

    3 lotter och håller tummarna :-)

    Helene

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Mitt favoritplagg var, en skjorta/kavajmodell köpt utomlands
    för många år sedan, fungerar till allt, både över det lilla
    linnet när sommarnätterna blivit svala, över en klänning osv.
    Men nu när jag fick syn på vackra Tyra, så har mitt begär
    vaknat på nytt. Förstår nu att just denna vackra klänning
    är precis vad som saknas i min garderob.

    3 lotter tack!
    Ha det så fint önskar Marie L-M

    SvaraRadera
  16. Mina favoritbrallor är köpta hos er, ett par fantastiska byxor med mudd nertill och "häng", tror att dom heter Barka (får gärna återkomma i webshopen...) Har använt dom till utslitning, lappar och lagar, dom är så snygga till allt, till flipflops, till snygga stövletter. Dom borde nog gå till återvinningen, men jag kan inte skiljas från dom.

    Gillar Kläddilin och delar länken, så tre lotter tack, spottar på tummen, klänningen är så vacker, så vacker. Den bör passa bra till Barkabrallorna också...
    Hälsningar
    Lillemor lillemor.johansson@gmail.com

    SvaraRadera
  17. PS Såg nyss att Barka finns i outleten! My bad;-) Har beställt två par, kan pensionera dom gamla...

    SvaraRadera
  18. HI!!

    i ve been searching for this shop photos for half a day already... do you know the exact webpage of this shop?

    i'll be grateful, if you can send me the link to email: Olga.fedorovich.kazan@gmail.com

    SvaraRadera